معرفی ۱۱ هدیه مناسب برای کودکان

معرفی-10-هدیه-مناسب-برای-کودک-سربرگ

معرفی ۱۰ هدیه مناسب برای کودکان نام این مقاله از افرادخت می باشد. در این مقاله تیم فرهنگی  سرگرمی افرادخت قصد دارد تا به ما در انتخاب کادو و هدیه مناسب برای کودکان یاری دهد. در این مقاله به بررسی انواع هدیه و کادو برای کودکان پسر و دختر پرداخته شده است. همچنین به طور تخصصی چندین سن کودکان و کادو و هدیه های مناسب آن مورد بررسی قرار گرفته شده است. در این مقاله به طور کلی انتخاب هدیه برای کودکان در انواع سنین و در جنسیت های متفاوت تسهیل شده است. این پیشنهادات بر اساس تحقیقات تخصصی تیم افرادخت شکل گرفته است.

 

بهترین خرید هدیه مناسب کودک

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که حالا باید کار کنیم ؟ چطور میشه خرید کرد؟ اصلا چی بخریم؟

خب قبل از هر چیزی باید بدانید از بهترین های هدیه مناسب کودک هیچگونه لیستی وجود ندارد در واقع شما اگر متناسب با شرایط فرزندتان انتخابی درست داشته باشید می توانید بهترین هدیه را برای کودکتان خریداری نمائید.

خب تا به اینجا با توجه به موقعیت و علاقه فرزندتان می توانید هدیه مناسب کودک را خریداری نمائید البته یک سری نکات به هنگام خرید هدیه مناسب کودک می باشد که بسیار می تواند به شما در شادی فرزندتان کمک کند چون خرید هدیه مناسب کودک به همین راحتی ها هم که نیست!

ممکن است این سوال را بپرسید که کودکتان با هم سن و سال های خودش کمی متفاوت است و از لحاظ روحی دارای پیچیدگی و قابل تشخیص نیست باز چگونه می توانم خرید هدیه مناسب کودک را برای فرزندم به درستی انتخاب کنم؟در واقع ما سعی کردیم در این مقاله شما را با نکات اصلی که نیاز است هنگام خرید هدیه مناسب کودک رعایت کنید را نوشته ایم امیدواریم که برای شما سودمند و مفید واقع شود.

نکات مهم در خرید هدیه تولد دختر بچه ها و یا هر مناسبت دیگری

دختر بچه ها اصولا دارای روحیه آرام تری هستند و شما خیلی راحت با خرید هدیه مناسب کودک مثل یک عروسک می توانید باعث خوشحالی او شوید. این نوع عروسک می تواند با توجه به سن کودکتان مثلا اگر دختر بچه شما ۹ سال دارد عروسک باربی مناسب است و اگر ۳ سال دارد خرس عروسکی متناسب است.

برای دختر بچه ها می توانید لباس خریداری کنید و حتما این هدیه مناسب کودک شما باشد به طوری که لباسش مثل پرنسس ها باشد چون دختر بچه ها عاشق اینجور لباس ها هستند ولی این مورد برای دختر بچه های یک ساله زیاد مناسب نیست.

ابزار نقاشی بهترین هدیه مناسب کودک دختر است زیرا دختر بچه ها عاشق بازی های آرام هستند و این هدیه باعث خوشحالی آن ها می شود.

بعضی از والدین برای این که کادو تولد دخترانه تهیه کنند اقدام به خرید جواهرات و از این قبیل هدایا می نمایند که متاسفانه این هدیه مناسب کودک شما نیست پس سعی کنید حتما هدیه ای را تهیه کنید که کودکتان ارزشش را بتواند درک کند.

بهترین خرید هدیه مناسب کودک شما در واقع یک اجبار و وظیفه نخواهد بود بلکه یک لذتی محسوب می شود که شما با علاقه آن را خریداری می کنید.

 

معرفی-10-هدیه-مناسب-برای-کودک-متن1

 

معرفی هدیه مناسب برای کودک دختر ۱۰ ساله

برخی از هدایا برای دختر و پسر مشترک هستند به عنوان مثال هدایایی که دارای جنبه علمی و یا آموزشی هستند می توانند برای دختر  پسر مورد استفاده قرار بگیرند.

کادوهای خلاقیت و آموزش یک ایده مناسب برای خرید هدیه ویژه دختران ۱۰ ساله است . بسته آموزشی خانواده باهوش من با ۲۵ نوع سنگ قیمتی برای آموزش خانواده سنگ ها مناسب است. همچنین استفاده از بسته های آموزشی ساختنی با وجود وسایل تزیینی به کودک شما نحوه تزیین و ساختن کارهای زینتی را آموزش می دهد.

  • بسته ساختنی دستبند و زیور آلات
  • پازل چند تکه گوی مانند
  • آبرنگ های جدید
  • اسباب بازی های آموزش دهنده فنون خانه داری با امکانات مجهز
  • بسته هنری شامل خمیر بازی و وسایل نقاشی
  • عروسک مناسب سنین با تم انیمیشنی
  • لگو دوپلو
  • دفتر خاطرات

معرفی هدیه مناسب برای کودک پسر ۱۰ ساله

هدیه برای کودک ده ساله و برای پسرها بهتر است هیجان انگیز باشد زیرا پسرها در این سنین بیشتر به اینگونه از هدایا علاقه نشان می دهند. برخی از این کادوها می توانند بازی های گروهی و دو نفره باشند که به افزایش مشارکت و همکاری نیز در کودک کمک می کنند.

کواد کوپتر یکی از وسایل الکترونیکی مناسب برای پسر ها در سنین ۱۰ سال است که جذابیت زیادی برای آن ها دارد و می تواند یک کادوی بسیار متفاوت باشد.

  • ماشین های کنترلی مدل جدید
  • روبیک مستر
  • بازی های فکری
  • ربات های مختلف
  • اسکوتر
  • پازل های سه بعدی
  • بسکتبال خانوادگی
  • جنگا برجک
  • بلوک چوبی

والدین بر حسب سلیقه کودک خود می توانند از این کادوهای متنوع با امکانات مختلف استفاده کنند و با توجه به علایق و سن کودک خود یک کادوی مناسب با کاربرد بالا انتخاب نمایند و می توانید از وسایل آموزشی که به عنوان هدیه برای کودک ۱۰ ساله مناسب است استفاده نمایید.

معرفی هدیه مناسب برای کودکان و کلاس اولی ها، پازل سه بعدی

بعضی از پسر بچه‌ها، شلوغ و پرتکاپو هستند؛ بنابراین اسباب‌بازی خریداری شده باید به گونه‌ای باشد که آنها را برای چند ساعتی میخکوب کند. بهتر است این کادو برای پسر بچه علاوه بر کاربردی بودن، جذاب نیز باشد و با تمام اسباب‌بازی‌های او تفاوت بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال یک اسباب‌بازی خلاقانه هستید، پازل‌های سه بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این پازل‌ها به دلیل جذابیت بالای خود، قطعا برای کودک شما تازگی خواهد داشت. این اسباب‌بازی جذاب برای کودکان ۶ سال به بالا طراحی شده است. در بسته این پازل یک اسب، گاو، ربات و دایناسور وجود دارد. بعد از ساخت این پازل‌ها می‌توانید از آن به عنوان دکوری در اتاق کودک خود استفاده کنید.

معرفی هدیه مناسب برای کودکان ماشین و قطار

اسباب بازی‌هایی که راه می‌روند و صدا دارند برای کودکان در این سنین جذاب‌اند. همزمان با جذابیت به افزایش هوش کودکان هم کمک می‌کنند. برای همین در لیست خرید اینترنتی هدیه کودک همیشه قطار هم وجود دارد.

ماشین‌های اسباب‌بازی جزو محبوب‌ترین هدیه‌ها برای کودکان به ویژه پسربچه‌ها هستند؛ در نتیجه برای انتخاب کادو تولد پسر بچه ۲ ساله می‌توانید خرید انواع ماشین‌های اسباب‌بازی را در لیست خرید هدیه تولد کودک خود در نظر داشته باشید. تنوع ماشین‌های اسباب‌‌بازی بسیار زیاد است. از جمله آنها می‌توان به ماشین پلیس، تاکسی، اتوبوس، ماشین آتش نشانی و… اشاره کرد.

 

معرفی-10-هدیه-مناسب-برای-کودک-متن2

 

لگو اسباب‌بازی، مناسب برای پرورش استعدادهای نظری کودکان

بسیاری از کودکان بالای ۵ سال، به بازی‌های ساختنی و اسباب‌بازی‌های آموزشی علاقه دارند. در خرید اینترنتی اسباب‌بازی برای کودکان، لگو به دلیل دارا بودن چنین ویژگی، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای هدیه به کودک باشد. در هنگام انتخاب لگو، توجه به سن کودک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این هدیه دوست‌داشتنی و جالب هم برای کادو برای پسر بچه و هم برای کادو تولد برای دختر بچه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

اسباب بازی‌های ساختنی نیاز کودک به بازی کردن را ارضا می‌کنند. همینطور این امکان را به کودک می‌دهند تا با خانواده و دوستان خود بازی گروهی را تجربه کند.

عروسک‌هایی که کودک بتواند لباسشان را عوض کند و غذا بدهد

کودکان در این سنین از تقلید کردن لذت می‌برند. مراقبت و توجه از طرف والدین برایشان جذاب است و دوست دارند رفتارهای محبت آمیز را تقلید کنند. برای همین داشتن عروسک‌هایی که به آن‌ها غذا بدهند را دوست دارند. همینطور داشتن عروسک و یا حیوانی که مسئولیت پذیری و مراقبت را در آن‌ها تقویت کند برای آینده‌شان بسیار حیاتی است.

خمیر بازی، معرفی هدیه مناسب برای کودکان

اگر برای خرید هدیه تولد کودک ۵ ساله به دنبال یک انتخاب جذاب و غیر تکراری می‌گردید، خمیر بازی به همراه لوازم قالب‌گیری را به عنوان هدیه تولد کودک به شما پیشنهاد می‌دهیم. کودکان زیر ۵ سال به ساخت اشیا به کمک دست‌های خود علاقه دارند؛ بنابراین خرید این هدیه می‌تواند برای آنها خوشحال‌کننده باشد.

تنوع خمیرهای بازی در بازار بسیار زیاد است. شما می‌توانید با خرید خمیرهای بازی رنگارنگ، سرگرمی جذابی را برای کودک خود فراهم کنید. این اسباب‌بازی مفید در کنار رشد و پرورش خلاقیت کودکان، به تقویت مهارت‌های حرکتی آنها نیز کمک می‌کند.

تخته نقاشی مغناطیسی، معرفی هدیه مناسب برای کودکان

بهترین هدیه برای کلاس اولی ها می تواند تخته مغناطیسی باشد. آن‌ها می‌توانند بارها طرح دلخواه خود را کشیده و دوباره پاک کنند. این هدیه را می‌توانید به عنوان کادو برای پسر ۷ ساله و هدیه برای دختر کلاس اولی خریداری کنید.

معرفی هدیه مناسب برای کودکان بازی‌های آموزشی

اگر به فکر خرید کادو تولد برای دختر بچه و پسر بچه‌های بالای ۷ سال هستید، بازی‌های آموزشی می‌توانند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب باشند. البته بهتر است هنگام خرید این بازی‌ها، به سن درج شده بر روی بسته دقت کنید تا هدیه‌ی خریداری شده مناسب با سن و روحیات کودک شما باشد.

خرید این بازی‌ها علاوه بر شکوفا کردن خلاقیت در بچه‌ها، حس کنجکاوی را در آنها نیز افزایش می‌دهد. از جمله این بازی‌ها می‌توان به ساخت رباتیک، آناتومی بدن، هوش چین، بازی با الفبا، کیت آموزشی سفالگری و… اشاره کرد.

معرفی هدیه مناسب برای کودکان اسباب بازی‌های آشنایی با فنون

اغلب کودکان بعد از ۵ سالگی دوست دارند تا در اکثر کارها به بزرگ‌ترها کمک کنند. به عنوان مثال دخترها دوست دارند تا به تقلید از مادران خود آشپزی کنند و یا به خرید یک سوپرمارکت بروند. پسرها نیز به کارهای فنی مانند نجاری و… علاقه دارند. بهترین هدیه تولد کودک خرید اسباب‌بازی‌ هایی است که کودکتان را با فنون مختلف آشنا کند و کار با ابزارهای مختلف را به او یاد دهد.

به عنوان مثال اگر قصد خرید کادو تولد برای پسر دارید، میز ابزارآلات می‌تواند برای او جذاب و دوست‌داشتنی باشد و استعدادهای نهفته او را شکوفا کند. برای کادو تولد کودک دختر اسباب‌بازی‌های آشپزخانه و سوپرمارکت می‌تواند بهترین گزینه باشند.

پکیج وسایل آشپزی علاوه بر داشتن قطعات زیاد؛ به کودکان در تقلید حرکات بزرگسالانه، یادگیری زندگی اجتماعی و کسب احساس اعتماد بنفس کمک می کنند. در خرید هدیه برای کودک ۶ ساله پک آشپزخانه را هم می‌تواند در نظر بگیرید.

 

معرفی-10-هدیه-مناسب-برای-کودک-متن3

 

اسلایم، هدیه ای جذاب برای کودکان

اسلایم‌ها بدلیل تازگی‌شان در بازار ایران و خاصیت ارتجاعی عجیبی که دارند مورد علاقه بسیاری از کودکان و بزرگسالان قرار گرفتند. اسلایم‌ها می‌توانند به کسب آرامش بیشتر در کودکان و کاهش اضطرابشان کمک کنند.

میکروسکوپ بهترین کادو تولد برای دختر و پسر ۱۲ ساله

کودکان به کشف دنیای پیرامون و جذب اطلاعات از محیط علاقمندند. میکروسکوپ‌ها هم روحیه‌ی کسب دانش را در کودکان بالا می‌برند و هم به او در کشف حقیقت جهانی به این بزرگی کمک می‌کنند.

خرید لوازم نقاشی برای پرورش استعداد هنری کودک

اگر کودک شما به نقاشی کشیدن علاقه دارد، پیشنهاد می‌کنیم که برای هدیه تولد با خرید انواع لوازم نقاشی او را خوشحال کنید. همچنین شما می‌توانید برای حمایت از استعداد هنری کودک خود، از نقاشی‌های او برای تابلوهای اتاق خودش استفاده کنید. این هدیه به یادماندنی اگرچه گران‌قیمت نیست، اما نشان‌دهنده اهمیت شما به هنر و استعداد او است.

اسباب‌بازی‌های موزیکال، کادویی جذاب برای کودکان زیر سه سال

هترین هدیه تولد کودک یک ساله خرید اسباب‌بازی‌های آموزشی موزیکال است. شنیدن موسیقی جذابیت بالایی برای کودکان زیر سه سال دارد. علاوه بر این موسیقی تاثیر بالایی در تقویت هوش کودکان نیز دارد. اگر به دنبال خرید هدیه تولد کودک برای بچه‌های ۱ تا ۳ سال هستید، شاید این هدیه انتخاب خوبی برای آنها باشد.

اسباب‌بازی‌های موزیکال دکمه‌های متفاوتی دارند و برای آشنایی کودکان با صداهای حیوانات بسیار مناسب هستند. کودک شما بعد از مدتی به صورت هوشمندانه دکمه‌های اسباب‌بازی را به صدا در می‌آورد؛ بنابراین شما می‌توانید با کمی دقت، حیوان مورد علاقه کودک خود را شناسایی کنید.

پازل سه بعدی، هدیه برای کلاس اولی

بعضی از پسر بچه‌ها، شلوغ و پرتکاپو هستند؛ بنابراین اسباب‌بازی خریداری شده باید به گونه‌ای باشد که آنها را برای چند ساعتی میخکوب کند. بهتر است این کادو برای پسر بچه علاوه بر کاربردی بودن، جذاب نیز باشد و با تمام اسباب‌بازی‌های او تفاوت بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال یک اسباب‌بازی خلاقانه هستید، پازل‌های سه بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این پازل‌ها به دلیل جذابیت بالای خود، قطعا برای کودک شما تازگی خواهد داشت. این اسباب‌بازی جذاب برای کودکان ۶ سال به بالا طراحی شده است. در بسته این پازل یک اسب، گاو، ربات و دایناسور وجود دارد. بعد از ساخت این پازل‌ها می‌توانید از آن به عنوان دکوری در اتاق کودک خود استفاده کنید.

هدیه مناسب برای تشویق تحصیلی و کارنامه

این نوع از هدایا بیشتر جنبه آموزشی و تشویقی خواهند داشت و هدیه مناسب کودک برای موااین نوع از هدایا بیشتر جنبه آموزشی و تشویقی خواهند داشت و هدیه مناسب کودک برای مواردی چون ورزشی،موفقیت در مدرسه یا هر کاری،تخصص یافتن در رشته های نقاشی،موسیقی و… می تواند باشد که بسیار کودک را تشویق خواهد کرد و باعث می شود که موفقیت های آن تکرار شود.ردی چون ورزشی،موفقیت در مدرسه یا هر کاری،تخصص یافتن در رشته های نقاشی،موسیقی و… می تواند باشد که بسیار کودک را تشویق خواهد کرد و باعث می شود که موفقیت های آن تکرار شود.

اسکوتر مناسب‌ترین هدیه برای کودکان علاقه‌مند به جنب و جوش

همیشه برای خرید هدیه تولد کودک نباید فقط به جنبه پرورش خلاقیت و یا تقویت هوش کودک توجه کنید. هدیه می‌تواند یک وسیله‌ی ورزشی باشد که برای تقویت فیزیک و جسم کودک سودمند عمل کند. یکی از بهترین هدیه‌ها برای پسربچه‌های بازیگوش که به جنب و جوش علاقه دارند، خرید اسکوتر است. این وسیله ورزشی به تخلیه انرژی کودک شما کمک می‌کند. اسکوتر نه تنها برای پسر بچه‌ها بلکه برای دختر بچه‌ها نیز جذابیت بالایی دارد.

بازی‌های میله و مهره برای کودکان یک ساله

اگر دغدغه خرید هدیه تولد برای بچه یک ساله را دارید، پیشنهاد ما به شما اسباب‌بازی‌هایی است که در هم فرو می‌روند. کودکان زیر سه سال درک درستی از کوچکی و بزرگی اجسام ندارند؛ بنابراین با خرید این نوع اسباب‌بازی‌ها به آنها کمک می‌کنید تا به درک درستی از اشیای محیط پیرامون خود برسند. جنبه سرگرمی این نوع از اسباب‌بازی‌ها بسیار زیاد است و می‌تواند بهترین هدیه تولد کودک برای بچه‌های زیر سه سال باشد.

سایر مقالات افرادخت

خانه درباره مارزرواسیونشماره تماس